Pristatymas

  • Prekių pristatymo taisyklės
    1.Prekes pristatysime Jūsų norimu adresu

    1.1 Užsakytas prekes pristatysime į bet kurį Lietuvos kampelį. Sandėliuose esančios prekės pristatomos per 2-7 d.d. (retais atvejais 15-25 d.d.) nuo apmokėjimo patvirtinimo (patvirtinus apmokėjimą, užsakymo būklė sistemoje pasikeičia į "Užsakymas vykdomas"). Tikslus kiekvienos prekės terminas nurodytas kiekvienos prekės puslapyje. Transportavimo paslaugas atlieka mūsų partneriai: Venipak ir DPD. Kiekvienas Jūsų užsakymas vykdomas kaip įmanoma greičiau.

    1.2 Didesnių miestų (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus) gyventojai turi galimybę nurodyti jiems patogiausią pristatymo laiką: nuo 8 iki 17 val. Šią informaciją mes perduosime kurjeriams, ir jie, esant galimybei, pamėgins pristatyti prekes pirkėjo pageidaujamu laiku. Nepateikiant pageidaujamo laiko didžiųjų miestų, o taip pat ir kitų miestų gyventojams prekės pristatomos kiekvieną darbo dieną nuo 10 iki 16 val., todėl, pasirinkdami pristatymo adresą, gerai apgalvokite, ar Jūs arba Jūsų šeimos nariai galės būti namuose tokiu laiku. Jei abejojate, geriau pasirinkite, kad prekės būtų pristatytos į Jūsų darbovietę ar kitur, kur tikrai bus kam priimti Jums skirtą siuntą arba susitarkite su mūsų vadybininkais dėl patogesnės pristatymo dienos. Deja, tiksliai numatyti, kurią dieną bus pristatomas ką tik padarytas užsakymas ne visada galime. Tai priklauso nuo apmokėjimo bei jo patvirtinimo laiko, nuo užsakytų prekių buvimo sandėliuose, atvykimo į sandėlius datų ir laiko, kiekių, sandėlių, iš kurių prekės bus vežamos, nuo to, ar buvo pasirinktos papildomos paslaugos (pvz. kompiuterio surinkimas ir testavimas) ir panašių, ne visada galimų tiksliai numatyti ir kontroliuoti aplinkybių. Bet kuriuo atveju, būkite tikri - mes pasiruošę atsakyti į visus Jūsų klausimus ir padaryti viską, kas mūsų valioje ir galioje, kad užtikrintume operatyvų prekių pristatymą Jums!

    1.3 Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba jei kurjeris nerado Jūsų numatytu pristatymo laiku.
    Tvirtindami užsakymo apmokėjimą (užsakymo būklei keičiantis į "Užsakymas vykdomas"), vadybininkai paprastai praneša apie preliminarias pristatymo datas, o vėliau jas patikslina. Bet kuriuo atveju, Jūs būsite informuoti apie tikslią pristatymo datą mažiausiai prieš vieną darbo dieną. Jei, dėl tam tikrų priežasčių, siuntų tarnybos kurjeris nerado Jūsų namuose - būtinai praneškite mums, tarsimės dėl Jums priimtino naujo pristatymo laiko.

    2. Prekių priėmimas

    2.1 Pasiimdami prekes, būtinai gerai apžiūrėkite visas pakuotes ir dėžes. Įpakavimas negali būti pažeistas. Jei pastebėjote, kad dėžės atvažiavo netvarkingos – įplėštos, įlenktais kampais, atidarytos arba kitaip fiziškai pažeistos, galite nepriimti tokios siuntos. Jei nuspręsite priimti pažeistą siuntą, reikalaukite, kad siuntos priėmimo – perdavimo arba atskirame pažeistų pakuočių pristatymo akte būtų tiksliai ir išsamiai aprašyta, kokios būklės pakuotės buvo pristatytos. Bet kuriuo atveju, priimdami pažeistą pakuotę, kurjerio akivaizdoje išpakuokite siuntą ir vizualiai patikrinkite joje esančių prekių būklę.

    3. Pristatymo kaina (Galioja nuo 2023-07-01. Kainos nurodytos eurais su PVM) 

    Pastabos:
    1. Kurjerio laukimas (prastovos) dėl Siuntėjo arba Gavėjo kaltės, paimant arba pristatant siuntą - 5.99 € už valandą. Laukimo laikas pradedamas skaičiuoti po 15 minučių nuo kurjerio atvykimo pas Siuntėją ar Gavėją.
    2. Jei siunta pristatoma į Kuršių Neriją, už kiekvieną siuntą teks sumokėti papildomą 40 € dydžio mokestį.
    3. Jei pristatoma prekė sunkesnė nei 31 kg., ji bus pristatoma iki Jūsų lauko (arba laiptinės) durų. Jei Jums reikia pagalbos prekę užnešant iki Jūsų buto ar kitos patalpos, nepamirškite papildomai užsisakyti prekės užnešimo paslaugą. Tai padaryti galite susisiekę su mūsų vadybininkais el. paštu arba per Jūsų užsakymo pranešimų sistemą.